ΕΙΔΗΣΕΙΣ

26/11/15

Άσκηση ετοιμότητας στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, Συμμετοχή και του ΕΚΑΒ


Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015
ΕΚΑΒNews

Στόχος της άσκησης ήταν η δοκιμή του Σχεδίου Αντιμετώπισης Καταστάσεων Ανάγκης, ο έλεγχος αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των διαθέσιμων μέσων και συστημάτων και η εξάσκηση του προσωπικού, για τη διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφαλείας.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών πραγματοποίησε την Παρασκευή 20/11/15 Άσκηση Ετοιμότητας Περιορισμένης Κλίμακας 2015, με τίτλο σεναρίου «Ατύχημα Αεροσκάφους εντός Αερολιμένα», σύμφωνα με τους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO).

Ο ΔΑΑ διοργανώνει σε ετήσια βάση ασκήσεις αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, με σκοπό τη δοκιμή του Σχεδίου Αντιμετώπισης Καταστάσεων Ανάγκης του Αερολιμένα, τον έλεγχο αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των διαθέσιμων μέσων και συστημάτων, καθώς επίσης και την εξάσκηση του προσωπικού, διασφαλίζοντας έτσι το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφαλείας και ετοιμότητας των εμπλεκόμενων φορέων.

Στην άσκηση ετοιμότητας, εκτός των υπηρεσιών του ΔΑΑ, συμμετείχαν οι φορείς:
- Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας/Πύργος Ελέγχου Αεροδρομίου (ΠΕΑ)
- Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας/Αεροπορική Αρχή (ΑΑ) (ΔΑΑ)
- Πυροσβεστική Υπηρεσία Αερολιμένα (ΠΥΑ)
- Υπηρεσία Επείγουσας Ιατρικής Βοήθειας Αερολιμένα (ΥΕΙΒΑ)
- Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ)
- Διεύθυνση Αστυνόμευσης Αερολιμένα (ΔΑΑΑ)
- Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ)
- Αεροπορική Εταιρεία (UPS of Greece Inc. / Star Air)
- Φορέας Επίγειας Εξυπηρέτησης (Goldair Handling)



Σενάριο Άσκησης
Σύμφωνα με το σενάριο της άσκησης, «σε αεροσκάφος τύπου Boeing 767-200F, το οποίο πραγματοποιούσε προγραμματισμένη εμπορευματική πτήση από το Αεροδρόμιο της Αθήνας προς το Αεροδρόμιο του Μονάχου και ενώ ήταν σε εξέλιξη η διαδικασία απογείωσής του, παρατηρούνται σπινθήρες στο αριστερό κύριο σκέλος του συστήματος προσγείωσης. Τα ελαστικά του αριστερού σκέλους εκρήγνυνται, με αποτέλεσμα τη ματαίωση της απογείωσης με ταυτόχρονη απώλεια ελέγχου, εκτρέποντας το αεροσκάφος από το διάδρομο «03R/21L) σε μη επιστρωμένη επιφάνεια. Το γεγονός αυτό προκαλεί τελικά την αποκόλληση των σκελών του συστήματος προσγείωσης και ρήξη της ατράκτου, με συνέπεια το αεροσκάφος να καταλήξει φλεγόμενο στον τροχόδρομο "D"».
Σύμφωνα με το σενάριο, ο Πύργος Ελέγχου Αεροδρομίου βλέποντας την πυρκαγιά θα σημάνει συναγερμό. Το ατύχημα προκαλεί το θάνατο δύο εκ των επτά ατόμων (συγκεκριμένα των μελών του πληρώματος θαλάμου διακυβέρνησης) που βρίσκονται στο αεροσκάφος και τον τραυματισμό άλλων πέντε (προσωπικό διαχείρισης φορτίου).

Facebook, ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΣ


Για το  ΕΚΑΒNews : Αλέξης Κιτσόπουλος

About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζετε από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews