ΕΙΔΗΣΕΙΣ

19/8/16

Η λύση στο πρόβλημα του τηλεφωνικού Κέντρου


Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016
ΕΚΑΒNews

Γράφει ο Κυριάκος Σιδηρόπουλος

Η λύση στο πρόβλημα του τηλεφωνικού Κέντρου.

Αυτό λοιπόν, πρέπει να βρίσκεται στην χειρότερη κατάσταση της ιστορίας του. Πρέπει να τους έχει πιαστεί το χέρι να γράφουν κάρτες. Και των εκφωνητών έχει κλείσει η φωνή να διαβιβάζουν συνέχεια. Σε τι περιστατικά έχω πάει αυτόν τον Αύγουστο δεν λέγεται. Μέσα σε 15 μέρες έχω βρίσει περισσότερους από όλο το προηγούμενο 6μηνο.
Άνευροι και ευθυνόφοβοι δημόσιοι υπάλληλοι κάθονται στις καρέκλες του ΤΚ και έχουν φέρει το Σύστημα στα όριά του. Κάθε φορά που διαβιβάζεται περιστατικό, η ίδια ερώτηση γεννιέται αυτόματα: "Μα καλά, ποιος πήρε αυτή την κάρτα"; Τον Σεπτέμβρη, που θα επιστρέψουν όλοι, τι θα γίνει άραγε; Η χαρά του συνδικαλιστή, που θα φωνάζει πάλι "προσλάβετε κόσμο, αγοράστε ασθενοφόρα"!
Στην αρχή, σκέφτηκα την δημόσια διαπόμπευση των τηλεφωνητών που γράφουν ότι να 'ναι. Μαζί με το περιστατικό, ο εκφωνητής να αναφέρει και το όνομα του τηλεφωνητή που πήρε την κλήση, ώστε να μπορούμε να τον κράζουμε ονομαστικά: "Κέντρο, πείτε στην κυρία τάδε να πάει να κάνει καμιά άλλη δουλειά, που την ξέρει καλύτερα"! Δεν θα είχε όμως πρακτικό αποτέλεσμα, αφού όταν κάποιος δεν μπορεί να κάνει μια δουλειά, δεν μπορεί όσο και να τον κράξεις, όσο και να τον βρίσεις. Και από την στιγμή που θα δοθεί το περιστατικό, αρχίζει τον γαϊτανάκι της ευθυνοφοβίας. Το πλήρωμα του ασθενοφόρου σου λέει, "σιγά μην το κόψω εγώ, ας το έκοβαν από μέσα". Και κατεβαίνει ο συνοδηγός, ή ο οδηγός για να μην διακόψει το ταίρι του που μιλάει στο κινητό με την μαμά της, ανοίγει την πόρτα, περάστε κύριε και γεια σας μάγκες για το επόμενο δίωρο.



Δεν χρειάζεται λοιπόν, κάποιος να είναι Διασώστης για να είναι τηλεφωνητής, αφού καμία γνώση δεν χρησιμοποιεί κατά την λήψη της κλήσης. Μόνο κάρτες γράφει. Στις φυλακές έχουν επαγγελματικά προγράμματα για κρατούμενους με καλή διαγωγή. Μπορούμε να μεταφέρουμε λοιπόν το ΤΚ στον Κορυδαλλό και με ένα σεμινάριο 6ωρο, να αποκτήσουμε δεκάδες δωρεάν τηλεφωνητές. Και κάτι μου λέει ότι θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Μπορούμε μάλιστα να κατοχυρώσουμε τα δικαιώματα των τηλεφωνικών διαλόγων, να τους ανεβάζουμε στο youtube και να μην έχουμε ανάγκη καμία Κρατική χρηματοδότηση: "Άντε ρε μπούλη που μου θες και ασθενοφόρο για να πας στο Νοσοκομείο, επειδή έκανες μιμί. Για χαζούς μας περνάς; Εφημερεύει η Παμμακάριστος, αν θες πάρε το λεωφορείο και τράβα. Άντε γεια"!
Υπάρχει βέβαια και η λύση να κάνουμε ότι γίνεται σε όλον τον Κόσμο, αλλά μάλλον δεν γίνεται, επειδή οι άλλες Χώρες έχουν επαγγελματίες, όχι δημόσιους υπάλληλους.

Αναρτήθηκε από Κυριάκος Σιδηρόπουλος στις 19/8/2016, 10:27 π.μ.





About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζετε από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

4 σχόλια :

  1. φιλε κερκ η τελευταια παραγραφος ολα τα λεφτα ΥΠΟΤΘΕΜΕΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ολα τα αλα ναχαμε να λεγαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή τυχαίνει να είμαι υπεύθυνος στο κέντρο και δεν θέλω να κάνω τα στραβά μάτια, νοιώθω ότι τώρα που είδα το άρθρο πρέπει να δώσω μια απάντηση.
    Αρχικά δεν θα αρνηθώ ότι υπάρχουν συνάδελφοι που δεν αποδίδουν το ζητούμενο. Δεν υποστηρίζω ότι όλα είναι τέλεια. Αντιθέτως υποστηρίζω ότι η ποιότητα του κέντρου είναι ανάλογη της ποιότητας του ΕΚΑΒ στο συνολό του. Δεν είναι οι συνάδελφοι του κέντρου οι χειρότεροι, οι διαλεγμένοι από τον κουβά με τα άχρηστα.Είναι πληρώματα, άνθρωποι που έχουν τελειώσει κάποια σχολή στην πλειοψηφία τους, είναι ότι όλοι οι συνάδελφοι και δεν είναι καλό το τσουβάλιασμα των ανθρώπων!!!Είναι ότι ακριβώς είναι όλο το ΕΚΑΒ. Είναι ότι όλοι μας. Δεν είναι άνευροι και άβουλοι εκτός κι αν όλοι οι εργαζόμενοι είναι έτσι!!
    Καλό είναι λοιπόν να μην τους επιτίθεται κανείς συλλογικά και να μην ενισχύει αυτή την χαζή νοοτροπία που χωρίζει τους εργαζόμενους σε "μέσα" κ "έξω"!!!
    Στα σοβαρά τώρα Κυριάκο, αν θες να αλλάξει κάτι στις κλήσεις που εξυπηρετεί το ΕΚΑΒ, πρέπει να αλλάξει το νομικό πλαίσιο.
    Να ισχύσουν δλδ επιστημονικά πρωτόκολλα που θα ορίζουν πότε κόβεται η κλήση και θα είναι έτσι κατοχυρωμένος ο συνάδελφος που την κόβει απέναντι στο νόμο. Πρέπει επίσης να γίνει ηλεκτρονική διαχείριση της κλήσης.
    Γνωρίζεις ότι και για τα δύο είμαι θετικός.
    Είναι απολύτως απαραίτητο να ισχύσουν πρωτόκολλα αλλά δυστυχώς το θέμα είναι αρκετά περίπλοκο και έχει να κάνει με δουλειά που αφορά το επιστημονικό συμβούλιο και υποθέτω και τις νομικές υπηρεσίες του υπουργείου.
    Ποτέ όμως κανείς μέσα στο κέντρο δεν αρνήθηκε την ανάγκη να ισχύσουν. Όλοι ανεξαιρέτως, σε όποια θέση κι αν είναι το θέλουν γιατί έτσι προστατεύονται οι ίδιοι από κάτι θερμοκέφαλους εκνευρισμένους, πολίτες και συνάδελφους..., που θέλουν να τους διαπομπεύσουν!!!!
    Όσο για την ηλεκτρονική διαχείριση της κλήσης το ξέρεις ότι έχω ρίξει τρέξιμο και έχει τελειώσει το θέμα όσο αφορά το κέντρο.
    Έχουμε ζητήσει αυτό που χρειαζόμαστε και οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει.
    Ελπίζω να τελειώσουν μέχρι το τέλος του έτους.
    Τέλος ελπίζω την επόμενη φορά που θα γράψεις να μην είσαι εξαντλημένος και εκνευρισμένος από την δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστή η τοποθέτηση του Χάρη και το μόνο που έχω να του πω, είναι συγχαρητήρια. Ιδιαίτερα συμφωνώ με την τοποθέτησή του ότι, το ΤΚ είναι ότι και το υπόλοιπο ΕΚΑΒ.
    Διάβαζα την απάντησή του στην βάρδια από το κινητό μου, με την βοήθεια γυαλιών πρεσβυωπίας, αφού είναι παλιάς τεχνολογίας με μικρή οθόνη και εγώ δεν είμαι στα καλύτερα νιάτα μου. Πριν ολοκληρώσω την ανάγνωση, μας διαβίβασε 50χρονο με εφίδρωση και πόνο στο στήθος. Κλείσιμο το κινητό και γρήγορα στο περιστατικό. Εκεί βρήκαμε τον 50χρονο, με ...... κάταγμα άνω άκρου. Το ακινητοποιήσαμε, καλέσαμε ασθενοφόρο και εγώ συνέχισα την ανάγνωση της απάντησης του Χάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρίσκεις σωστή την τοποθέτησή μου...!
      Ότι είσαι μιας κάποιας ηλικίας σημαίνει ότι η κρίση σου πρέπει να είναι πιο ψύχραιμη. Συνεπώς μην θυμώνεις με την πραγματικότητα, απλά να σκέφτεσαι πως θα την αλλάξεις.
      Όσο για το σήμα δεν πιστεύω να νομίζεις ότι την κλήση την πήρε κάποιος δόλιος και καταχθόνιος συνάδελφος που έγραψε ψέμματα στην κάρτα!!!!
      Δυστυχώς οι πολίτες λένε συχνά ψέμματα για να πάμε πιο γρήγορα!!
      Θα μου πεις να το ψάξει ο συνάδελφος καλύτερα. Σωστά αλλά για πες μου τι να του πει του περαστικού που βιάζεται όταν του αναφέρει προκάρδιο, με δύσπνοια και εφίδρωση? Μόλις τον ρωτήσεις κάτι παραπάνω, όπως ιστορικό π.χ., σου λέει "που θες να ξέρω εγώ, κουβέντα θα ανοίξουμε τώρα? στείλε γρήγορα ένα ασθενοφόρο ρε αλήτη που σε πληρώνω γιατί θα πάρω τηλ στον μπάρμπα μου από την Κορώνη και θα σε απολύσει" ή το αξεπέραστο που το λένε οι περισσότεροι "στείλε τώρα μην έρθω εκεί και σας μπιπ όλους"!! Ποτέ δεν περίμενα ότι υπάρχουν τόσοι συμπολίτες μας με τέτοια σεξουαλική δεινότητα!!
      Παρόλα αυτά δεν μου φαίνεται παράξενο. Από τη μία ο πανικός τους, από την άλλη πολλοί έχουν καταλάβει πια ότι οι δομές υγείας στο σύνολό τους είναι υπό εγκατάλειψη την τελευταία δεκαετία ή όπως θα έπρεπε να λέγεται καλύτερα "η δεκαετία της σιωπής των συνδικαλιστών!!!" ή "η δεκαετία των μουγκών συνδικαλιστών"!!
      υ.γ1 το ότι μπορεί να έχεις κουραστεί και λόγω της ηλικίας, το καταλαβαίνω, αλλά όταν θα θελήσεις να ξεκουραστείς, να ξέρεις ότι το κέντρο δεν έχει ξεκούραση. έχει πίεση και άγχος! δεν το λέω γιατί δεν σε θέλω στο κέντρο, το αντίθετο μάλιστα, το λέω μόνο για να ενημερωθούν ορισμένοι συνάδελφοι που νομίζουν ότι θα έρθουν στο κέντρο για ξεκούραση.
      υ.γ.2 κι εγώ μιας παρόμοιας ηλικίας με σένα είμαι, ευτυχώς όχι ίδιας!!! :-)

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews