ΕΙΔΗΣΕΙΣ

30/11/16

Αλαλούμ με τις κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ Λάρισας, Βίντεο


Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016
ΕΚΑΒNews

Αλαλούμ με τις κλήσεις στο «166» της Λάρισας!

Συνέντευξη ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Λάρισας στο AstraTV

Αλαλούμ με τις κλήσεις στο «166» της Λάρισας
magnesianews.gr

Ίδιο το προσωπικό και οι δυνατότητες με 120 περίπου επιπλέον κλήσεις ημερησίως!

Αλαλούμ με… τις κλήσεις στο «166» από την περιοχή της Μαγνησίας στο ΕΚΑΒ πλέον της Λάρισας, όπου έχει μεταφερθεί το τηλεφωνικό κέντρο του Βόλου, με πλήρη επιβεβαίωση των επιχειρημάτων των συνδικαλιστών του Συλλόγου Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Μαγνησίας, που είχαν προβλέψει τι θα συνέβαινε. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους στη Λάρισα, όταν ο τηλεφωνητής του κέντρου συνεννοείται για ένα περιστατικό που συνέβη στην Μαγνησία με το πλήρωμα του ασθενοφόρου, πολλές φορές χρειάζεται να μιλήσει στο τηλέφωνο για να το κατευθύνει σωστά, καθώς δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι του κέντρου επακριβώς τις περιοχές της Μαγνησίας, κάτι που προέβλεπαν και οι συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ, αλλά δεν εισακούστηκαν και το κέντρο μεταφέρθηκε στη Λάρισα.
Τριπλασιάστηκαν οι κλήσεις
Μια εβδομάδα πέρασε από τη μέρα που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ Βόλου μεταφέρθηκε στη Λάρισα και ήδη οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι η κατάσταση που έχει προκληθεί, είναι χαοτική, καθώς οι κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο της Λάρισας τριπλασιάστηκαν και οι καρτέλες των περιστατικών πολλαπλασιάστηκαν.
Την ίδια ώρα όμως το προσωπικό είναι το ίδιο όπως και οι δυνατότητες του κέντρου. Πριν την μεταφορά του κέντρου του Βόλου στη Λάρισα, το κέντρο δεχόταν κατά μέσο όρο 150-200 καρτέλες με περιστατικά και περίπου 450-500 κλήσεις, καθώς για κάθε ένα από τα περιστατικά δεχόταν δύο και τρεις κλήσεις.
Το κέντρο μετά την μεταφορά επιβαρύνθηκε με άλλες 40-50 καρτέλες περιστατικών και περίπου άλλες 120 κλήσεις ημερησίως. Αυτόματα το προσωπικό που έμεινε το ίδιο – με μια απόσπαση υπαλλήλου από τον Βόλο – δεν προλαβαίνει να σηκώσει το τηλέφωνο στο ίδιο χρόνο με πριν καθυστερώντας επείγουσες κλήσεις. Οι εργαζόμενοι ζητούν «επιπλέον προσωπικό για να βγει ο φόρτος του τηλεφωνικού κέντρου πριν φτάσουμε πάλι να μιλάμε για καθυστερήσεις σε περιστατικά με μοιραία κατάληξη», επισημαίνουν.

Δημοσιεύθηκε 29/11/2016

Πηγή: magnesianews.gr

ΛΑΡΙΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΚΑΒ
AstraTV
Δημοσιεύτηκε στις 28 Νοε 2016



Για το  ΕΚΑΒNews : Αλέξης Κιτσόπουλος

About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζετε από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews