ΕΙΔΗΣΕΙΣ

18/12/16

Χρήστος Μπουκώρος: Σημαντικά προβλήματα από τη μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Μαγνησίας στην Λάρισα


Κυριακή, 18/12/2016
ΕΚΑΒNews

Σημαντικά προβλήματα από τη μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ
taxydromos.gr

Ερώτηση κατέθεσε ο βουλευτής Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος προς τον Υπουργό Υγείας, επισημαίνοντας τα σημαντικά λειτουργικά προβλήματα που έχουν ανακύψει από τη μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Βόλου στη Λάρισα.

Στην ερώτηση του βουλευτή αναφέρονται τα εξής: «Τρείς εβδομάδες μετά την πρόσφατη μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Βόλου στη Λάρισα και ήδη αρκετά προβλήματα ταλανίζουν την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας. Το πλήθος των κλήσεων που λαμβάνει το τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνά τη δυναμική του. Οι κλήσεις έχουν τριπλασιαστεί, το ίδιο και οι καρτέλες των περιστατικών, με το υπάρχον προσωπικό να αδυνατεί να ανταποκριθεί στο φόρτο εργασίας.

Η ενίσχυση του τηλεφωνικού κέντρου της Λάρισας με μια υπάλληλο από το ΕΚΑΒ Βόλου, κάθε άλλο παρά ενίσχυσε τη δυναμική της υπηρεσίας. Η υπάλληλος που μετακινήθηκε ήταν πλήρωμα ασθενοφόρου  και η μετακίνησή της σε γραφείο στη Λάρισα αποδυνάμωσε σημαντικά το ΕΚΑΒ Βόλου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν την μεταφορά του κέντρου του Βόλου στη Λάρισα ο μέσος όρος περιστατικών ήταν 150-200 καρτέλες ασθενών και περίπου 450-500 κλήσεις. Μετά τη μεταφορά το κέντρο επιβαρύνθηκε με άλλες 40-50 καρτέλες περιστατικών και περίπου άλλες 120 κλήσεις ημερησίως.

Προβλήματα παρουσιάζονται ακόμη και κατά τη συνεννόηση και μετάδοση των κλήσεων, καθώς οι εργαζόμενοι του τηλεφωνικού κέντρου στη Λάρισα είναι εύλογο να μη γνωρίζουν λεπτομερώς την περιοχή της Μαγνησίας και να χάνεται πολύτιμος χρόνος στις συνεννοήσεις. Τέλος, το γεγονός ότι δεν έχει τεθεί ακόμη σε λειτουργία το σύστημα tetra, που είχε προμηθευτεί το ΕΚΑΒ στο Βόλο, κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το ήδη βεβαρυμμένο πλήρωμα και τους ασθενείς της Μαγνησίας.

Κατόπιν τούτων, Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1) Εάν προτίθεται να ενισχύσει με προσωπικό το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ στη Λάρισα και το πλήρωμα του ΕΚΑΒ Βόλου;

2) Αφού είχε δρομολογηθεί η μετακίνηση του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ Βόλου στη Λάρισα, γιατί δεν ετέθη σε λειτουργία το σύστημα tetra, το οποίο παραμένει εδώ και 12 χρόνια αναξιοποίητο, για τη διευκόλυνση στη μετάδοση σήματος;

3) Προτίθεστε να επιλύσετε άμεσα τα προβλήματα που έχουν ανακύψει στο τηλεφωνικό κέντρου του ΕΚΑΒ στη Λάρισα, προκειμένου να αποφευχθεί το μοιραίο;» καταλήγει η ερώτηση του βουλευτή  Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστου Μπουκώρου.

Πηγή: taxydromos.gr



Για το  ΕΚΑΒNews : Αλέξης Κιτσόπουλος

About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζετε από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews