ΕΙΔΗΣΕΙΣ

6/2/17

Εκτός λειτουργίας τα μισά ασθενοφόρα στην Αττική!

«Φτιάχνεις ένα ασθενοφόρο, βγαίνει στην κίνηση και έρχεται έπειτα από λίγο 
με άλλη βλάβη».

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017
ΕΚΑΒNews

Από τα 140 ασθενοφόρα στην Αττική (με 600.000 έως 1.000.000 χιλιόμετρα το καθένα)  τα μισά είναι εκτός λειτουργίας λόγω βλαβών!

Στο συνεργείο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης είναι ακινητοποιημένα 20 ασθενοφόρα

Ασθενοφόρα: Εκτός λειτουργίας είναι τα μισά
kathimerini.gr

ΠΕΝΝΥ ΜΠΟΥΛΟΥΤΖΑ

Το ΕΚΑΒ Αττικής διαθέτει 140 ασθενοφόρα. Τα μισά είναι εκτός λειτουργίας λόγω βλαβών. Είκοσι δεν μπορούν καν να επισκευαστούν. Για τα άλλα, «όσο και να τα φτιάξεις, έχουν φάει τα ψωμιά τους. Φτιάχνεις ένα, βγαίνει στην κίνηση και έρχεται έπειτα από λίγο με άλλη βλάβη», συμπυκνώνει την έκταση του προβλήματος στην «Κ» ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Αττικής, Γιώργος Μαθιόπουλος. «Μόλις πριν από τρεις ημέρες, μια κινητή μονάδα που μετέφερε ασθενή ακινητοποιήθηκε λόγω βλάβης και χρειάστηκε να πάει άλλο όχημα, να παραλάβει τον ασθενή και να ολοκληρωθεί η διακομιδή. Τέτοια περιστατικά γίνονται συχνά».

Ένα βασικό πρόβλημα είναι και οι καθυστερήσεις στις διαδικασίες για την αγορά των ανταλλακτικών. «Για να καταλάβετε», σημειώνει ο κ. Μαθιόπουλος, «τα ελάχιστα καινούργια ασθενοφόρα που έχει το ΕΚΑΒ Αττικής από δωρεές (λιγότερα από δέκα) χρειάζονται κάθε 5.000 χιλιόμετρα ένα ειδικό λιπαντικό. Αυτό το λιπαντικό το αγοράζουμε από την τσέπη μας για να μη μείνουν εκτός κυκλοφορίας». Στη συντριπτική τους πλειονότητα τα οχήματα του στόλου της Αττικής είναι αγορασμένα το 2004 και έχουν διανύσει από 600.000 έως 1.000.000 χιλιόμετρα. «Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, ο μέσος χρόνος αλλαγής ασθενοφόρου είναι τα 5-6 χρόνια. Εδώ έχουμε περάσει 12-13 χρόνια με τα ίδια ασθενοφόρα», προσθέτει.

Η Αττική είναι μεταξύ των περιφερειών που δεν επωφελήθηκαν από τον διαγωνισμό που χρηματοδοτήθηκε από το προηγούμενο ΕΣΠΑ, με το οποίο προμηθεύτηκε η χώρα 90 νέα ασθενοφόρα. Το ίδιο και η Θεσσαλονίκη. Στο συνεργείο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης είναι ακινητοποιημένα περίπου 20 ασθενοφόρα με βαριές βλάβες, κατεβασμένες μηχανές, τρακαρισμένα κ.ά. Και αυτά που δουλεύουν, στην πλειονότητά τους έχουν διανύσει τουλάχιστον 500.000 χιλιόμετρα.

«Αυτά είναι οχήματα που είναι διαρκώς στην κίνηση, αλλάζουν πολλά χέρια και γενικά κινούνται σε συνθήκες που τους προκαλούν μεγαλύτερη επιβάρυνση», επισημαίνει στην «Κ» ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Παλαιολόγος.

«Όταν βρέχει, μπαίνουν νερά από τις πόρτες. Τα αμορτισέρ τους είναι χάλια, μερικά μυρίζουν σαν σφαγείο. Όπως λέμε μεταξύ μας, και υγιής να είσαι και να κάνεις μία διαδρομή πίσω, στον χώρο των ασθενών, άρρωστος θα βγεις».

Πηγή: kathimerini.gr


Για το  ΕΚΑΒNews : Αλέξης Κιτσόπουλος


About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζετε από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews