ΕΙΔΗΣΕΙΣ

16/6/17

Οι οικονομικές δυσκολίες στην Ελλάδα έπληξαν και το ΕΚΑΒ


Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017
ΕΚΑΒNews

Οι οικονομικές δυσκολίες στην Ελλάδα έπληξαν και το ΕΚΑΒ
ekirikas.com

ΑΘΗΝΑ. Οι οικονομικές δυσκολίες της Ελλάδας έχουν πλήξει τις κρατικές υπηρεσίες Υγείας, ακόμη και τώρα που η ζήτηση έχει αυξηθεί επειδή όλο και λιγότεροι Ελληνες μπορούν να έχουν ιδιωτική ασφάλεια υγείας.

Η λιτότητα έχει πλήξει και το Εθνικό Κέντρο Αμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), καθώς μερικά από τα ασθενοφόρα έχουν πάνω από ένα εκατ. χιλιόμετρα διαδρομής (620.000 μίλια), περίπου τρεις φορές την απόσταση μέχρι το φεγγάρι, γράφει σε ανταπόκρισή του για το θέμα το πρακτορείο ειδήσεων «Αssociated Press», ενώ τα βράδυ λιγότερα από 40 ασθενοφόρα καλύπτουν τις ανάγκες της Αθήνας με πάνω από 4 εκατ. κατοίκους.



Ο νοσηλευτής, Δημήτρης Δημητριάδης, λέει ότι η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να ανταποκριθεί σε κάθε κλήση που λαμβάνει, ακόμη και αν οι καλούντες απλώς εκμεταλλεύονται έναν κανόνα που θέλει όσους ασθενείς μεταφέρονται με ασθενοφόρα να δέχονται πρώτοι θεραπεία στα επείγοντα ιατρεία των νοσοκομείων.

Από την άλλη όμως, υπάρχουν ηλικιωμένοι που δεν μπορούν να πληρώσουν ένα ταξί προς το νοσοκομείο, ενώ άλλοι μεταφέρονται από συγγενείς.



Οι συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ λένε ότι οι διασώστες νοσηλευτές κάνουν το καλύτερο παρά τα προβλήματα, και στοχεύουν στις επείγουσες περιπτώσεις όταν δέχονται μία κλήση. Αλλοι όμως ασθενείς, που μπορεί και αυτοί να πρέπει να τύχουν θεραπείας στο Νοσοκομείο να καταλήγουν να περιμένουν πάνω από μία ώρα για το ασθενοφόρο.

Ο εργαζόμενος στα ασθενοφόρα, Γιώργος Μαθιόπουλος, δήλωσε ότι περί τα 70 από τα 140 ασθενοφόρα είναι εκτός λειτουργίας και ο στόλος πρέπει να είναι διπλάσιος για να ανταποκριθεί στις ανάγκες. «Πάνω από το 30% των ακινητοποιημένων ασθενοφόρων δεν επισκευάζονται», δήλωσε ο κ. Μαθιόπουλος.



Οι αξιωματούχοι Υγείας λένε ότι προσπαθούν να κάνουν το ΕΚΑΒ πιο αποτελεσματικό και να παραγγείλουν νέα ασθενοφόρα, ενώ το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος τον Απρίλιο ανακοίνωσε τη δωρεά 143 νέων ασθενοφόρων αξίας 14 εκατ. ευρώ, καθώς και την ψηφιοποίηση του κέντρου κλήσης που δέχεται ετησίως περί τις 1,7 εκατ. κλήσεις.


Πηγή: ekirikas.com


About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζετε από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews