ΕΙΔΗΣΕΙΣ

19/5/18

«Το μαρτύριο του φορείου»



Σάββατο, 19 Μαΐου 2018
EKABNews

Αναδημοσίευση από Διασώστης-Πλήρωμα Ασθενοφόρου (ΕΚΑΒ)


"Το μαρτύριο του φορείου"

Το 2018 μετά από μια μεγάλη χορηγία του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος επιτέλους οι Διασώστες του ΕΚΑΒ απέκτησαν νέα εργαλεία για να τους βοηθήσουν στο δύσκολο τους έργο.

Τα νέα ασθενοφόρα που ήρθαν να αντικαταστήσουν τα Citroen Jumper του 2004 ήταν μάρκας Peugeot Boxer και η μετατροπή τους σε ασθενοφόρα έγινε στην Πορτογαλία. Τις προδιαγραφές για τα εν λόγω ασθενοφόρα έθεσε το ΕΚΑΒ. Η δωρεά του ιδρύματος καλύπτει την πλήρη συντήρησή τους για 8 χρόνια. Επίσης υπάρχει η εργοστασιακή εγγύηση για δύο χρόνια της Peugeot.

Δυστυχώς ομως τα προβλήματα άρχισαν να διαφαίνονται από την αρχή της χρήσης των νέων ασθενοφόρων. Ο ενθουσιασμός έδωσε την θέση του στον προβληματισμό καθώς μέρα με την μέρα οι Διασώστες του ΕΚΑΒ ανακάλυπταν νέα προβλήματα όπως , μειωμένη απόδοση του κλιματιστικού στην πίσω καμπίνα, το αυξημένο βάρος της καρέκλας του ασθενή , προβλήματα στεγανότητας του κυκλώματος των φιαλών οξυγόνου, με κορυφαίο όλων αυτών των προβλημάτων την λανθασμένη τοποθέτηση της βάσης του φορείου του ασθενούς.

Το τελευταίο δε πρόβλημα έχει πάρει την μορφή μαρτυρίου για τα πληρώματα των ασθενοφόρων διότι η όλη λογική του βασίζεται στο να μπορέσει ο Διασώστης να ανεβάσει κυριολεκτικά με τα χέρια του σε ανηφορική "διαδρομή" (ταψί φορείου) όλο το φορείο, με το βάρος και του φορείου και του ασθενή να πέφτει στον ίδιο μέχρι να ολοκληρωθεί η ανοδική αυτή διαδρομή, ώστε μετά να μπορέσει να ευθειάσει το φορείο για να μπει μέσα στο ασθενοφόρο και να ασφαλίσει.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι τα προηγούμενα ασθενοφόρα (ναι αυτά του 2004) δεν είχαν κανένα τέτοιο πρόβλημα διότι το φορείο ερχόταν ακριβώς στην ευθεία με το "ταψί" (την βάση του φορείου) έτσι ώστε να μην χρειάζεται κανένας κόπος για να μπει το φορείο μέσα στο ασθενοφόρο. Είναι τόσο έντονο το πρόβλημα που βιώνουν καθημερινά τα πλήρωμα του ΕΚΑΒ που έχουν παρθεί ουκ ολίγες αναρρωτικές άδειες από Διασώστες με προβλήματα οσφυαλγίας λόγω των νέων φορείων. Μάλιστα στους κύκλους των Διασωστών συζητιέται έντονα ότι όποιος επέλεξε τον συγκεκριμένο τύπο φορείου-βάσης φορείου δεν πρέπει να έχει ουδεμία σχέση με το αντικείμενο αυτό.

Το βέβαιο είναι ότι πρέπει να βρεθεί λύση και μάλιστα άμεσα διότι το ανθρώπινο δυναμικό είναι ότι πιο σημαντικό έχει μια υπηρεσία. Με σακατεμένους υπαλλήλους μόνο χάσιμο θα υπάρχει για την υπηρεσία και κατ' επέκταση για τους πολίτες.

Βέβαια το να βρεθεί λύση και μάλιστα άμεσα φαντάζει δύσκολο διότι ακόμα και για τα πιο απλά προβλήματα πχ, χαλασμένο μανόμετρο φιάλης οξυγόνου ή μία καμένη ασφάλεια, δεν επιτρέπεται στο συνεργείο του ΕΚΑΒ να επέμβει (λόγω της εγγύησης της Peugeot) με αποτέλεσμα να κλείνουν ασθενοφόρα για εβδομάδες μέχρι να μπορέσει να ασχοληθεί η αντιπροσωπεία της Peugeot ή για να έρθει ένα εξάρτημα από την Πορτογαλία που έγινε η μετατροπή των συγκεκριμένων οχημάτων σε ασθενοφόρα.

Οι Ρωμαίοι έλεγαν αυτό που βλάπτει (ή πονάει), συχνά διδάσκει (Quod nocet, saepe docet), όμως αυτοί που έκαναν τις επιλογές δεν θα νιώσουν ποτέ τον πόνο αυτών που είναι κάθε μέρα στο πλευρό των πολιτών ώστε να διδαχθούν κάτι από αυτό το μαρτύριο που βιώνουν οι μάχιμοι Διασώστες του ΕΚΑΒ.



Δείτε στο EKABNews




About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζεται από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

3 σχόλια :

  1. Έχει κουμπί δεξιά που το πατάς και ισιώνει το φορείο πριν το σπρώξεις, έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωργο ενα αλλο σημαντικο προβλημα ξερεις πιο ειναι??
      Τα κανιουργια ασθενοφορα ειναι καθαρα!! Αυτο ξερεις τι σημαινει? Οτι το πληρωμα ειναι υποχρεωμενο να καθαριζει!! Για ονομα του θεου. Που ακουστηκε αυτο?!?
      Στα προηγουμενα που ειχαν μαυρισει, δεν ειχαν γλυκομετρητες, ειχαν παλιας τεχνολογιας ΑED, το οξυμετρο δεν ειχε καν μπαταριες πολλες φορες, οι πορτες ανοιγοκλειναν με δυσκολια, τα πραγματα ηταν στριμωγμενα σε λιγα μικρα ντουλαπακια, δεν υπηρχε προβλημα με τον κλιματισμο διοτι δεν ειχε ουτε μπρος και ουτε πισω (ενω τωρα που αναφερουν μειωμενη αποδοση πισω, υπαρχει εσωτερικος ψυχικος διχασμος για τα δικαιωματα του ασθενους), και ηταν εξωτερικα χιλιοχτυπημενα, οι εργαζομενοι ενιωθαν οτι δεν υπαρχει κανενας φοβος και καμια ευθυνη. Πλεον με αυτα τα αθλια (μακραν υποδεεστερα απο τα προηγουμενα) ασθενοφορα, το στρες που δημιουργειται στους καθησυχασμενους επι τοσα χρονια εργαζομενους, ειναι ανεκδιηγητο..
      Ψηφιζουμε λοιπον, να δημιουργηθει επιδομα εργαζομενων για συναισθηματικη φθορα και ψυχικη οδυνη που τους επεβαλαν να δουλευουν πλεον σε τετοιες απαραδεκτες συνθηκες....

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews