ΕΙΔΗΣΕΙΣ

27/6/19

Μεταφέρθηκε το Τηλεφωνικό Κέντρο (166) Ηλείας στο ΕΚΑΒ Πάτρας




Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2019
EKABNews

Με απόφαση του ΔΣ του ΕΚΑΒ μετά από εισήγηση της Δ/νσης ΕΚΑΒ Πάτρας μεταφέρεται το Τηλεασυρματικό Κέντρο του Πύργου στην Πάτρα για να υπάρχει πλήρη γνώση και συνολικός έλεγχος των ασθενοφόρων καθώς και να διατεθεί το προσωπικό του Τηλεφωνικού Κέντρου (έξι πληρώματα) στα ασθενοφόρα.

Τέλος το «166» για την Ηλεία – Μέσω Πάτρας και… ηχογράφησης οι τηλεφωνικές κλήσεις για διακομιδή ασθενών
patrisnews.com

Σε μια νέα πραγματικότητα πρέπει να προσαρμοστούν οι Ηλείοι που χρησιμοποιούν το ΕΚΑΒ, αφού πλέον η κλήση στον γνωστό αριθμό «166» συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο της Πάτρας και όχι του Πύργου, ενώ θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή περίπου 20 δευτερόλεπτα, για να ακούσουν το ηχογραφημένο ενημερωτικό μήνυμα για τα εφημερεύοντα νοσοκομεία της Πάτρας.

«Εκατόν εξήντα έξι: Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας. Εφημερεύοντα νοσοκομεία: Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου. Τρίτη-Πέμπτη και Κυριακή το Νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας. Για οτιδήποτε άλλο παρακαλώ περιμένετε». Αυτό είναι το μήνυμα που ακούει εδώ και δυο μέρες όποιος καλεί το ΕΚΑΒ, γεγονός που αν μη τι άλλο έχει προκαλέσει αναστάτωση, καθώς πολίτες της Ηλείας, ειδικά οι ηλικιωμένοι, είχαν εξοικειωθεί με την άμεση επαφή με τους διασώστες της Ηλείας.

Διασώστης του ΕΚΑΒ Ηλείας δήλωσε στην εφ. «Πατρίς» ότι η σταδιακή κατάργηση του τηλεφωνικού κέντρου στον Πύργο θα επηρεάσει την αμεσότητα επέμβασης στα περιστατικά και δεν αποκλείεται να επιφέρει κενό συντονισμού, αφού θα πρέπει το τηλεφωνικό κέντρο της Πάτρας να μάθει την ηλειακή γεωγραφία ώστε να ανταποκριθεί επαρκώς.

«Πλέον μια κλήση στο 166 θα βγαίνει στο τηλεφωνικό κέντρο της Πάτρας και από εκεί θα μας τη διαβιβάζουν στην Ηλεία για το πού θα πρέπει να πάμε, αφού πρώτα χαθούν 20-25 δευτερόλεπτα λόγω του ηχογραφημένου μηνύματος. Αυτό όμως μπορεί να προκαλέσει ασυνεννοησία και καθυστέρηση που μπορεί να αποβεί μοιραία, αφού είναι λογικό να μην ξέρει κάποιος στην Πάτρα τα χωριά και τους οικισμούς της Ηλείας, σε ένα οδικό δίκτυο κατά κοινή ομολογία προβληματικό και με ασυνήθιστη γεωμορφολογία. Κάθε δευτερόλεπτο στα έκτακτα περιστατικά είναι καθοριστικό. Όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε αναπτύξει πολύ καλές σχέσεις με τους Ηλείους πολίτες και πολλές φορές μιλάμε μαζί τους και τους εμψυχώνουμε μέχρι να φτάσει το ασθενοφόρο. Ουσιαστικά με αυτήν την αλλαγή η Ηλεία χάνει μια δημόσια υπηρεσία και υποβαθμίζεται», μας τόνισε διασώστης με πολυετή πείρα και αμέτρητες διασώσεις από τη Νέα Φιγαλεία ως τη Χαβαρόβρυση.

Ο αντιπρόεδρος των εργαζομένων ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας, Γιάννης Θεοδωρόπουλος δήλωσε στην εφ. «Πατρίς» ότι ακόμα είναι πιλοτική η εφαρμογή του για να διατυπωθεί ασφαλές συμπέρασμα για τη χρησιμότητά του.

«Υπάρχουν αρνητικά, υπάρχουν και θετικά. Θα δούμε στην πράξη πώς θα εφαρμοστεί και τι τελικά θα υπερισχύσει, ώστε να πούμε με ασφάλεια πώς θα λειτουργήσει», τόνισε.

 «Κερδίζουμε επιπλέον ασθενοφόρο»

Η διοικήτρια του ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας, Βασιλική Καφαντάρη δήλωσε στην εφ. «Πατρίς» ότι πρόκειται για δοκιμαστική λειτουργία του νέου συστήματος, που εφαρμόζεται σταδιακά σε όλη την Ελλάδα και το οποίο είχε η ίδια ζητήσει από τις αρχές Μαρτίου.

«Το εφαρμόζει ήδη η Αθήνα, καθώς εξυπηρετεί τη Βοιωτία και την Εύβοια. Ήδη το κάνουμε και εμείς εδώ με το Μεσολόγγι και τα νησιά. Με τη νέα λειτουργία το ΕΚΑΒ κερδίζει επιπλέον πλήρωμα και ουσιαστικά θα μπορούμε να βγάλουμε ένα ακόμα ασθενοφόρο στον δρόμο. Στο ζήτημα της επικοινωνίας δεν θα υπάρξει πρόβλημα ούτε θα χάνεται χρόνος με την εφαρμογή του ασύρματου δικτύου tetra, ενώ προβλέπεται ακόμα και η εκτροπή κλήσης προς τον διασώστη αν παραστεί τέτοια ανάγκη. Με το προηγούμενο σύστημα χάνονταν σήματα, ενώ τώρα θα υπάρχει ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλη την Περιφέρεια. Από τη Δευτέρα θα βάλουμε στη βάρδια του τηλεφωνικού κέντρου της Πάτρας άτομο από τον Πύργο, για να βοηθήσει στην απρόσκοπτη λειτουργία του ΕΚΑΒ στην Ηλεία», εξήγησε στην εφ. «Πατρίς» η κα Καφαντάρη.

Για το ηχογραφημένο μήνυμα επισήμανε ότι εφαρμόστηκε καθώς το ΕΚΑΒ δέχεται εκατοντάδες κλήσεις από πολίτες που ρωτάνε για τα εφημερεύοντα νοσοκομεία, σημειώνοντας ότι ο χρόνος αναμονής δεν είναι μεγάλος.

Παράλληλα, ανέφερε πως διευθετείται και το ζήτημα των δευτερογενών διακομιδών (εξιτήρια, κ.ά.) με ηλεκτρονικό τρόπο, καθώς κάθε γιατρός θα ενημερώνει με email το ΕΚΑΒ για τα εξιτήρια ασθενών με την αιτιολογία τους, και πρόσθεσε ότι έχουν ήδη ενημερωθεί σχετικά οι διοικήσεις των νοσοκομείων της Ηλείας.

Πηγή: patrisnews.com

About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζεται από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

7 σχόλια :

  1. Αυτο το παραμυθι οτι κερδιζουμε ενα ασθενοφορο δεν το βαρεθηκατε ακομα?
    Το πρωτο που πετυχαινετε με αυτο ειναι να αφαιρειτε απο συναδελφους που αντιμετωπιζουν κατα καιρους καποιο προβλημα υγειας την δυνατοτητα να ξεκουραστουν και να αποφυγουν ετσι τις αναρρωτικες αδειες και το δευτερο ειναι ο λαθος συντονισμος απο ενα νομο σε ενα αλλο γιατι ο διαβιβαστης δεν γνωριζει ουτε τις αποστασεις αλλα ουτε και τις ιδιαιτεροτητες του.
    Αρκετα πια με αυτο το παραμυθι του καλυτερου συντονισμου για να φτιαχνετε καρεκλες για τους υπερκορεσμενους τομεις στερωντας απο τους υπολοιπους μια μελλοντικη -προσωρινη θεση σε καποιο μελλοντικο(σιγουρο) προβλημα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε καλό θα ήταν να μάθεις για το gps.Οσον αφορά τους συναδέλφους που αντιμετωπίζουν πραγματικό πρόβλημα υγείας,δια της νομίμου οδού δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα για αυτούς, ακόμα και για αυτούς που δεν έχουν πρόβλημα και κάθονται στο τηλεφωνικό κέντρο καλό είναι να επιλέξουν που τελικά θέλουν να εργασθούν ΈΞΩ ή ΜΈΣΑ;;;;;; όντως είναι δίλημμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδη αυτη η χωρα συνεχιζει να παραγει ξερολες σαν κι εσενα θα σου συνιστουσα να διαβαζεις πιο προσεκτικα πριν γραψεις την εξυπναδα σου.
      Το gps λοιπον δεν ενημερωνεται για τους δρομους οι οποιοι ειναι κλειστοι προσωρινα καθως και για παρακαμψεις,λαικες αγορες κλπ.
      Οσο αφορα λοιπον αυτους που εχουν πραγματικο και αυταποδεικτο προβλημα υγειας εαν δεν υπαρχουν τηλεφωνα,αποθηκη,συνεργειο,ιματισμος κλπ οπως στα κεντρικα παραρτηματα θα τους στειλουμε αλλου?
      Τελος εγω δεν αναφερθηκα σε ασθενεις μαιμου αλλα σε υπαλληλους οι οποιοι πιθανον να εχουν προυπηρεσια μεγαλυτερη απο την ηλικια σου. Το σκεφτηκες αυτο η θεωρεις οτι οι διαδικασιες μετακινησης αυτων που απεκτησαν πραγματικο προβλημα υγειας (παροδικο-η μονιμο) απο τα χρονια εργασιας στην υπηρεσια γινονται τοσο γρηγορα?

      Διαγραφή
    2. Το gps φίλε καλέ δεν ενημερώνει εσένα ενημερώνει τον άνθρωπο που κάνει βάρδια στον ασύρματο σε μια μεγάλη οθόνη και βλέπει εσένα που βρίσκεσαι για να σε στείλει σε οποιαδήποτε διεύθυνση στην πόλη που κανεις τομεα..tetra-ασυρματος-gps-το πρόγραμμα HC 1001 k το HC 4027 μάλλον δε γνωρίζεις,αν γνώριζες δε θα έσπερνες τον πανικό άλλα μάλλον δε θες την τεχνολογία σαν μεγαλύτερος και θα πρέπει να επικοινωνούμε με σήματα καπνού γιατί έτσι έχεις μάθει από παλιά...... Τέλος το κατηγορώ το δικό μου είναι ότι αυτοί που προέβησαν σε αυτή την απόφαση θα πρέπει να έχουν υπόψη τους την ως άνω αλυσίδα επικοινωνίαςγ να μη δημιουργούνται προβλήματα στα πληρώματα.Και δε μίλησα για άτομα με πραγματικό πρόβλημα υγείας και δεν είπα συγκεκριμένα για εσένα!!!! συγνώμη αν δημιουργήθηκε εντόπιση παρεξηγήσεως......

      Διαγραφή
  3. σήμερα η τεχνολογία επιτρέπει το τηλεφωνικό κέντρο όλων των παραρτημάτων του ΕΚΑΒ, μπορεί να είναι στην Ουγκάντα και από κει να διαβιβάζονται τα περιστατικά στην Ελλάδα!!!
    οι αποστάσεις, έχουν εκμηδενιστεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To tetra καλε μου φιλε το δουλευαμε στην Αθηνα απο το 2004 και γνωριζω πολυ καλα την λειτουργια του για να μιλαω.
    Οσο αφορα το μεγαλο panel το οποιο τοποθετηθηκε κι αυτο την ιδια περιοδο θα πρεπει να ξερεις οτι βλεπει εμενα και οχι αυτα που σου εγραψα στην παραπανω αναρτηση (παρακαμψεις-δρομους χωρις ονοματα κλπ).
    Τελος εγω δεν εσπειρα κανενα πανικο ουτε αναφερθηκα σε συννεφα καπνου και πανικου οπως εσυ.
    Επισης δεν ακουσα καμια προταση σου για το τι θα γινουν ανθρωποι οι οποιοι εχουν πραγματικο προβλημα οταν δεν υπαρχουν καποιες θεσεις να τοποθετηθουν μεχρι να το ξεπερασουν(π.χ τηλεφωνα κλπ),θα συνεχισουν να ειναι στο δρομο μεχρι απο παροδικο να το κανουν μονιμο?
    Καλη λοιπον η τεχνολογια αλλα να ξερεις οτι τα λαθη της τεχνολογιας τα διορθωνουν οι ανθρωποι οι οποιοι και την εφτιαξαν.
    Και κατι τελευταιο γιατι καλη ειναι η τεχνολογια αλλα το πως θα παει ενας κατοικος της θεσσαλονικης σπιτι του συντομοτερα ασε να το ξερει ο ιδιος καλυτερα απο εσενα που προσπαθεις να του μαθεις το δρομο απο μια οθονη.
    Καλο σου βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ......ΑΛΛΗΛΟΥΕΙΑ.......ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews