ΕΙΔΗΣΕΙΣ

18/3/21

Παπαευσταθίου στο CNN Greece: Όχι άσκοπες κλήσεις στο ΕΚΑΒ τη δύσκολη αυτή ώρα

 

Πέμπτη, 18 Μαρτίου 2021

EKABNews


Παπαευσταθίου στο CNN Greece: Όχι άσκοπες κλήσεις στο ΕΚΑΒ τη δύσκολη αυτή ώρα

cnn.gr

 

κκληση στους πολίτες της χώρας να μην καλούν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ για ασήμαντες αφορμές, την ώρα που το υγειονομικό σύστημα βρίσκεται σε βαθύ «κόκκινο», με χιλιάδες κρούσματα COVID καθημερινά, εκατοντάδες διασωληνώσεις και πολλούς θανάτους, απευθύνει ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ – ΚΕΠΥ κ. Νίκος Παπαευσταθίου.

Μιλώντας στο CNN Greece λίγο μετά την ενημέρωση της Τετάρτης, στη διάρκεια της οποίας τόσο ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας όσο και ο κ. Παπαευσταθίου, μίλησαν με δραματικό τόνο για το ασφυκτικό- σε νοσηλείες- ΕΣΥ, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ –ΚΕΠΥ απευθύνει έκκληση, τονίζοντας ότι στην κρίσιμη αυτή στιγμή, επιβάλλεται να είμαστε όλοι μας κοινωνικά υπεύθυνοι.

Και αυτό διότι, όπως εξηγεί, καθημερινά στην Αττική πραγματοποιούνται 200 διακομιδές με COVID και 500 χωρίς COVID.

Από αυτές τις 500, το 20% περίπου των κλήσεων, θα μπορούσε να αποφευχθεί, σημειώνει.

Νωρίτερα στην ενημέρωση από το υπ. Υγείας, ο κ. Παπαευσταθίου, είχε τονίσει ότι η διακομιδή είναι ιατρική πράξη, γεγονός που έχει μεγάλη σημασία.

Είναι άλλο πράγμα η διακομιδή και άλλο η διαχείριση των κλήσεων.

Και είναι σίγουρα διαφορετικής προσέγγισης, η μεταφορά με ασθενοφόρο, ενός ασθενούς με κορωνοϊό, όπου απαιτείται από τα πληρώματα διαφορετική ενδυμασία και οργάνωση.

Σε ερώτηση εάν και μετά την ανακοίνωση για μετατροπή του νοσοκομείου Ερυθρός σε αποκλειστικά Covid, το ΕΣΥ μεταμορφώνεται πλέον σε μονοθεματικό υγειονομικό σύστημα, ο κ. Παπαευσταθίου αναφέρει, ότι δεν συμβαίνει αυτό και προσθέτει πως εξυπηρετούνται όλα τα περιστατικά και αντιμετωπίζονται με την ίδια αφοσίωση και σεβασμό, είτε είναι τροχαίο, είτε μία χρόνια πάθηση, είτε ένα έκτακτο επεισόδιο.

«Προσπαθούμε να διατηρήσουμε την ισορροπία σε όλο το υγειονομικό μας σύστημα και το καταφέρνουμε με ένα επιχειρησιακό σχεδιασμό στοχευμένο και σωστά μελετημένο» είπε.

Να σημειωθεί, όπως τόνισε νωρίτερα στην ενημέρωση ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ – ΚΕΠΥ, ότι μέσα σε ένα χρόνο- Μάρτιος 2020 με Μάρτιο του 2021- πραγματοποιήθηκαν 61.000 διακομιδές ασθενών με COVID- 19 με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Από αυτές, οι 100 αφορούσαν αεροδιακομιδές.

Πηγή: cnn.gr


Δείτε στο EKABNews

Ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών από τον Υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια και τον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ-ΚΕΠΥ Νίκο Παπαευσταθίου, 17/03/2021




About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζεται από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

1 σχόλιο :

  1. Η διαχείριση κλήσεων ήταν και εξακολουθεί να είναι μέχρι σήμερα ένας σημαντικός παράγοντας αξιοποίησης των υπηρεσιών του ΕΚΑΒ, σε όσα άτομα έχουν πραγματικά ανάγκη προνοσοκομειακης φροντίδας. Θα πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση, ώστε ο διασώστης, να είναι σε θέση να διαχειριστεί το επείγον η το μη, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα, που ενδεχομένως να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή ενός συνανθρώπου μας, αφενός κι αφετέρου να αποφευχθεί ίσως, μια άσκοπη διακομιδή.
    Συνήθως, όπως αναφέρει και ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων,κι όχι μόνο σήμερα, αφορά περιστατικά, τα οποία δε χρήζουν άμεσης φροντίδας και επομένως διακομιδης. Ωστόσο, κάνεις δε διακινδυνεύει να αρνηθεί διακομιδή, σκεπτόμενος τις πιθανές συνέπειες που θα υποστεί,όχι μόνο στην περίπτωση λάθους, αλλά και στην ακραία; εκείνη περίπτωση, που ο πολίτης χρησιμοποιήσει το "πολιτικό του όπλο" προκειμένου να τιμωρήσει, εκείνον που τόλμησε να του αρνηθεί...
    Πιστεύω επίσης, πως θα έπρεπε απαραίτητα να υπάρχει ένα πρωτόκολλο ενεργειών καθορισμένο, καθώς επίσης και συνεχή ενημέρωση των πολιτών για τη σωστή χρήση του ασθενοφόρου. Ίσως έτσι, αλλάξουν και νοοτροπία οι πολίτες. .. Ίσως...
    Το ένα λοιπόν είναι η εκπαίδευση.
    Το δεύτερο σε ότι αφορά στο χρόνο διαχείρισης της κλήσης είναι το εξής
    Ο πολίτης καλεί το ΕΚΑΒ, κι αφού υπάρχει μεγάλη αναμονή ακούει τελικά το μήνυμα, αλλά μέχρι να μιλήσει με το διασώστη έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος, εάν φυσικά το περιστατικό είναι επείγον. Στη συνέχεια, ο διασώστης, του υποβάλλει αρκετά ερωτήματα, προκειμένου να έχει μια σαφή εικόνα για το τι αντιμετωπίζει ο πολίτης. Κάποιες φορές, ο πολίτης ο ίδιος η κάποιος άλλος που έχει αναλάβει την κλήση, δεν καταλαβαίνει η δεν ακούει τις ερωτησεις. Κι αφού εν τέλει διαπιστώνεται, ότι πραγματικά χρήζει διακομιδης, το ασθενοφόρο καταλήγει στην πόρτα του,η πολλή ώρα αργότερα, η ο πολίτης παίρνει την απάντηση, ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο,κι αν υπάρχει δυνατότητα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο με ίδιο μέσο...
    Πολλες φορές δε, μετά από αυτή τη διαδικασία, διαπιστώνεται, ότι ο πολίτης δεν χρήζει άμεσης φροντίδας..
    Πόσος χρόνος όμως έχει χαθεί;
    Πόσοι άνθρωποι είναι σε αναμονή;
    Με την πανδημία, αναδείχτηκαν στην πράξη, τα μεγάλα προβλήματα και τα κενα στο σύστημα υγείας. Οι άνθρωποι του ΕΚΑΒ χρειάζονται κι αυτοί βοήθεια. Ψυχολογική, οικονομική, κοινωνική. Περισσότερο από όλα όμως χρειάζονται σωστή αντιμετώπιση. Από την κάθε διοίκηση και πολιτική ηγεσία του τόπου μας.
    Είναι η πρώτη φορά που όλοι μας έχουμε κοινό στόχο. Την εξάλειψη της πανδημίας. Δεν είναι ατομική δοκιμασία, ούτε υπόθεση. Είναι ομαδική.
    Ας τολμήσουμε λοιπόν να πούμε ναι , όχι σε όσα μας χωρίζουν, αλλά σε εκείνα που μας ενώνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews