ΕΙΔΗΣΕΙΣ

8/10/21

Κορονοϊός: Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας έναντι της CoViD-19


Παρασκευή, 8 Οκτωβρίου 2021

EKABNews


Κορονοϊός: Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας έναντι της CoViD-19

healthreport.gr

8/10/2021


Λαυρέντης Νεκτάριος 

Καθημερινοί τρόποι ενίσχυσης του ανοσοποιητικού έναντι της CoViD-19

Τις καθημερινές συνήθειες, οι οποίες συμβάλλουν στη ενίσχυση του ανοσοποιητικού έναντι του κορονοϊού περιγράφουν καθηγητές του Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Αρχικά, είναι πολύ σημαντικός ο ποιοτικός ύπνος. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται 7 με 9 ώρες ύπνου. Το μεγαλύτερο διάστημα πρέπει να αφορά σε συνεχή ύπνο τη νύχτα. Υπάρχουν δεδομένα και για ευεργετικά αποτελέσματα της σιέστας, της μεσημβρινής δηλαδή ανάπαυσης που συνοδεύεται συνήθως από σύντομο ύπνο, περίπου 15 με 30 λεπτά.

Η ελαχιστοποίηση του καθημερινού άγχους αποτελεί επιπρόσθετο ζητούμενο. Άγχος σημαίνει αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης, μιας ορμόνης που εκκρίνεται από το επινεφρίδια. Αν αυτό ισχύει για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά και την ανοσιακή μας απάντηση.

Η καθημερινή φυσική δραστηριότητα για 30 τουλάχιστον λεπτά είναι επίσης πολύ ευεργετική.

Υπάρχουν και συγκεκριμένες τροφές που μπορούν να παίξουν ρόλο στην ενίσχυση της ανοσίας. Η πρόσληψη φυτικών τροφών, όπως φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, όσπρια και ελαιόλαδο, έχει δειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης COVID-19, αλλά και τον κίνδυνο για σοβαρή νόσηση και ανάγκη για νοσηλεία.


Τα εσπεριδοειδή, όπως μανταρίνια και πορτοκάλια, είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C. Άλλη υψηλής αξίας τροφή είναι το γιαούρτι, καθώς μπορεί να επηρεάσει θετικά το εντερικό μικροβίωμα και να συμβάλει σε ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα.

Τέλος, οι ξηροί καρποί, όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα, είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε, που μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της κυτταρικής βλάβης και στη μείωση της φλεγμονής.

Τα παραπάνω δεν αποτελούν “μαγικά” ενισχυτικά του ανοσοποιητικού μας συστήματος που θα αποτρέψουν την COVID-19. Απαιτείται μαζική προσέλευση στην εμβολιαστική διαδικασία και συμμόρφωση με τα λοιπά μέτρα που προτείνονται, όπως η χρήση μάσκας και οι αποστάσεις.

Όμως, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε αλλαγές με ευεργετικά οφέλη που μπορούμε να κάνουμε στην καθημερινότητά μας, ειδικά για το φθινόπωρο που διανύουμε και τον χειμώνα που έρχεται.

Πηγές: ΕΚΠΑ

Πηγή: healthreport.gr




About " "

Το EKABNews έχει δημιουργηθεί και υποστηρίζεται από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ με σκοπό την συγκέντρωση των δημοσιευμάτων που αφορούνε την υπηρεσία και όχι μόνο.. Η ενημέρωση των συναδέλφων , η παρουσίαση διάφορων θεμάτων που αφορούνε τον χώρο, η προβολή των τοπικών νέων ανά παράρτημα, αλλά και η γενικότερη προβολή του ΕΚΑΒ.. είναι μερικοί από τους στόχους της σελίδας. Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!

1 σχόλιο :

Παρακαλούμε τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε το σχόλιό σας να είναι σχετικό με την παραπάνω ανάρτηση.
Γενικές απορίες μόνο στη σελίδα μας στο facebook.

 
Copyright © 2013 EKABNews